Friday 27 September 2013

Kerjaya Pilihan Masa Kini ~ Bekerja Dari Rumah

 

Siapa kata bekerja dari rumah tiada masa depan? 9/10 rezeki datangnya dari perniagaan.

Bekerja dari rumah merupakan pilihan masa kini.. bukan lagi terpaksa.. Tapi ramai MAMA-MAMA muda khususnya yg ada ijazah mahupun lebih tinggi lagi sanggup melepaskan jawatan tinggi demi menjaga anak-anak tersayang.

Berniaga dari rumah juga adalah satu perniagaan, malah ia lebih murni kerana niat MAMA-MAMA untuk menjaga anak-anak mereka sendiri. Teringat masa mula-mula saya berhenti kerja sebagai Penolong Setiausaha di salah sebuah syarikat yang tersenarai di Bursa Saham, ramai yang tak setuju. mereka kata "tak sayang ker berhenti kerja? U dah kerja 11 tahun dah... gaji u pun dah banyak... boleh ker U dapat income sama ngan gaji U dengan kerja dari rumah?"

Dalam perniagaan memang ada untung dan rugi... tapi bagi saya SIAPA BUAT DIA DAPAT... SIAPA RAJIN DIA YANG UNTUNG... SIAPA YANG BERUSAHA DIA YANG BERJAYA... Pokok pangkalnya DIRI SENDIRI... Dan saya yakin melalui Online Business saya mampu mencapai pendapatan tanpa had kerana dunia INTERNET tiada sempadan..

Kalau uolls masih tercari-cari bisnes yang boleh dibuat di rumah? Tercari-cari bisnes yang tak perlukan modal yang besar untuk memulakan bisnes? Shaklee sangat la sesuai.. Shaklee ini boleh dijalankan secara part time ataupun fulltime, hanya dari rumah, semuanya online. Walau anda seorang isteri yang tak pandai bawa kereta pun boleh menjalankan perniagaan ini..

Kenapa saya cakap macam tu? Sebab semuanya online.. Semuanya dihujung jari.. Dari order barang sehinggalah barang sampai kepada customer. Saya sebagai seorang suri rumah sangat selesa dengan bisnes yang saya pilih ini. Bagaimana saya mula? Saya jatuh cinta dulu dengan produk Shaklee... Dan automatik saya rasa ingin berkongsi dan memberitahu orang lain apa yang saya rasa...

MODAL?
Memadai register sebagai member RM75(semenanjung) or RM85 (sabah/swk). Tak perlu ribu2 kerana stok Shaklee yg pegang, melainkan anda nak beli sedikit stok untuk simpan dirumah, tapi tak perlu sampai ribuan ringgit, tak perlu LOAN segala bagai. NO HEAD HUNTING.. TAK PERLU CARI2 ORG. 

KELAS?BIMBINGAN? TAK TAHU APE2? 
Majoriti yang buat Shaklee adalah dari rumah (surirumah mahupun yg bekerja sepenuh masa).. Jadi mmg tak dpt nak attend kelas malam2.. 'Kelas' kami adalah flexible.. Semua ada dihujung jari.. Hanya melalui alam maya.. Tak perlu meeting sampai lewat malam... Latihan di alam realiti juga disediakan. Depends on request. DAN OF COURSE, sume pun bermula dgn ZERO tak tahu apa-apa.. Sebab tu pentingnya upline. Upline anda adalah MAK anda, coach anda, cikgu anda.. Dalam grup kami, mak diajar untuk bertanggungjawab dengan anak-anak yg NAK berjaya.. 

KENAPA PERLU JOIN group saya? 
Saya tak paksa.. Dari sekadar hanya utk berkongsi, tapi akhirnya, ramai yg cari.. tak perlu paksa2 org.... Bukan angan2, bukan sekadar slogan.. BUKAN SAYA SEORANG YG DAH RASA benefit dari segi cash (2-4 angka, tak mustahil satu hari nanti 6angka pula), bakal menerima convention, car bonus.. TETAPI ramai lagi di dlm group tu yg dah rasa kebenarannya.... Saya happy bile lihat ramai yg dah rasakannya.. sbb tu sy dan anak2 buah saya berbesar hati utk membantu jika anda benar2 ingin mencari peluang side income tanpa perlu keluar sehingga lewat malam tinggalkan anak keluarga.. Jom work together.. 

NEXT STEP 
Setelah anda mendaftar, saya akan add dlm secret grup FB KAMI iaitu dibwh group JUTAWAN2 Shaklee... itulah yg membezakan kami... GROUP KAMI DI FB .....EKSLUSIF UTK YG TERPILIH SAHAJA? JOmmm.. Grup Jutawan dah melahirkan ramai bakal2 jutawan... Dan percayaah 'MACAM MACAM ADA' didalam goup tu.. Semua INFO dan ILMU didalam tu PERCUMA UTK ahli yg sah berdaftar dgn KAMI SAHAJA....PERCUMA yer.. Skrg ni takde bende free.. Tapi info2 didalam tu FREEE.. hehe... YG PASTI, YOU WONT BE ALONE. Anda ada 'famili JUTAWAN di alam maya' yg sama2 membantu susah senang.. INsyaALLAH... 

Bagaimana nak REGISTER? 
Boleh hubungi saya untuk maklumat lanjut dan proses pendaftaran. Option utk register FREE (jika tak nak byr rm75) adalah dgn membeli brg dlm rm700.. tapi kalo takde budget.. memadai byr rm75



Untuk info lanjut atau pesanan:
Pm di FB : Jue Azam
Shaklee Independent Distributor (SID : 945753)
Email : jueazam1101@gmail.com
Sms / Whatsapp : 019-621 1201

No comments:

Post a Comment