Thursday 27 February 2014

Makin saya study tentang Vitalea ni, makin saya jatuuuh cinta dengannya. nak tahu sebab nye? jom baca nie...

Salah satu kandungan superb dalam Vitalea ialah biotin. Biotin ni penting tau untuk metabolisma. Ia bakar lemak² yang kita makan dalam makanan tuu, tukarkan jadi tenaga.

dan lagi.. Vitalea  Shaklee nie cepat bertindakbalas dalam air. Seriously, Vitalea yang besar gedabab tu boleh larut dalam air tak sampai 2 minit pun. Paling menakjubkan, walaupun color vitalea tu hijau, airnya bukan hijau, tapi sarat dengan warna asli larutan mineral dan vitaminnya !!..

Sebenarnya, vitalea ni DI SALUT dengan teknologi salutan mikro untuk bantu PENYERAPAN SEGERA- 7 jenis mineral dan 23 vitamin. Wow!. Jadi, tak hairan ia cepat terlarut.

Dr.Shaklee fokus pada Vitalea ni je untuk banyak tahun dek kerana sambutan luar biasa orang terhadap multivitamin. Of course la sebab kehebatan/kesan nya kan. Vitalea ni mmg versatile, sesuai untuk orang yang nak kurus, nak subur, nak ummp!!, nak cantik, nak elak gout, nak elak kencing manis...


Bestkan.. patutlah Dr Shaklee suggest telan vitalea lepas makan. Bayangkan kalau badan kita ni kurang biotin, memang payah la nak bakar lemak tu. Maka, jadilah kita OBESE!

Saya x nak obese, sebab ia pintu kepada segala penyakit. Lagipun, saya ada 3 anak (hero) dan suami, tak larat la nak kejar diaorg kalau badan terlebih berat hihi...

Jom fit dengan Vitalea



Untuk info lanjut atau pesanan:
Pm di FB : Jue Azam

SID: 945753
Email : jueazam1101@gmail.com
Sms | Whatsapp : 019-621 1201

No comments:

Post a Comment