Wednesday 20 August 2014

Testimoni Ostematrix ~ Tiada Lagi Sembelit Semasa Berpantang




 
"Sembelit selepas operation melahirkan anak pertama memang mimpi ngeri bagi saya..xsanggup rasanya menahan luka belahan di perut bila ke toilet..
 
2 hari lepas saya selamat melahirkan anak kedua saya. Baby kali ni memang saya x tinggal 2-4 biji Ostematrix sebelum tidur..Belajar dari pengalaman sebab kali ni pon c-sec.
 
Hasilnya Alhamdulillah.. tiada lagi mimpi ngeri.. Pagi ni dah selamat buang air besar dan tiada sembelit langsung. Semuanya smooth sahaja..syukur sangat..
 
Ostematrix membantu melembutkan najis di samping menggalakkan susu badan dan menghilangkan sakit pinggang ibu berpantang..
 
Saya amalkan Ostematrix sejak awal mengandung lagi, memang xde cramp kaki sampai akhir pregnancy walaupun baby saya lahir besar..Alhamdulillah, Biiznillah.."
 - Puan Nurul
 
 
 
Untuk info lanjut atau pesanan:
Pm di FB : Jue Azam

SID: 945753
Sms | Whatsapp : 019-621 1201

COD: Bangi, Bangi Lama, Jenderam Hilir, Kajang, Putrajaya, Desa Saujana, UKM
 

No comments:

Post a Comment