Tuesday 27 May 2014

TESTIMONI: MEAL SHAKE SHAKLEE


"1st time nak share testimoni anak saya. Berusia 4 tahun, sgt memilih makanan dan kurang makan. Pendek kata x suka makan lah senang. Hanya harapkan khasiat dari susu shj.. Apa yang saya nmpk kuku dia x sihat, keras dan pecah2..

Sejak sebulan yang lalu saya campurkan meal shakes ke dlm susu dia hope dapatlah tampung kekurangan nutrient ke atas badan dia dan tingkatkan selera makan.


Setelah sebulan saya lihat tumbuh kuku baru yang sihat. Kuku yang x sihat telah ditolak keluar dan gambar ni hasilnya.. Kalau kawan perasan nmpk x kuku yang pecah di permukaan dan juga ada benjolan hasil kuku lama yang x sihat.. syukur sgt2.. Alhamdulillah.. Selera mkn dia pun dah makin bertambah. dia boleh habiskan 4 keping roti gardenia sekali harung.."





  

TESTIMONI ANAK SENDIRI:
"Saya bagi Meal Shakes kat Iman sebab dia selalu demam, selsema dan batuk walaupun Iman masatu fully breastfeed. Almaklumla, anak nursery. Duk campur gaul ramai-ramai selalu sangat sakit. Boleh dikatakan setiap 2 minggu mesti kena. Alhamdulillah, lepas consume Meal Shakes, antibodi dia kuat sikit. Penyakit-penyakit dah jarang benar hinggap kat dia. Itulah yang buat saya jatuh chenta dengan Shaklee. Yang pasti semuanya secara semulajadi dan selamat. Sesiapa yang berminat, boleh checkit out dengan SID masing-masing
" — with Norsahida Bt Abdul Aziz.




"Assalamualaikum semua, Dah lama tak share kat sini
Inilaa anak saya Ariff yang sekarang. Nak masuk umur 3 tahun tak lama lagi. Selera makan dia improve banyak sejak ambik mealshakes & vit c chewable masa umur 1 thn lebih hingga sekarang. Sembelit dah jarang sangat2. Selsema pun dah boleh sembuh dengan cepat, tak macam dulu. Tak perlu ubat klinik pun.
Ariff dah tak perlu ambik mealshakes hari2. Cukup 3x seminggu, 1 sudu masuk dalam susu dia setiap pagi. Cukup time dia akan tanya nasi. Kesukaan dia telur. Air masak pun dah tak payah nak paksa2 macam dulu. Selain tu Ariff sangat aktif & cerdas. Dia cepat tangkap apa yang diajar. Dah lama tak timbang berat dia. Tapi saya tak risau berat dia asalkan dia sihat. Feel free to share.."



"Salam warga SGL. Just nak share...
Dah masuk 2 minggu bagi Ariff mealshakes. So, apa progress dia?
~Sebab bancuh dalam susu dia, makin kerap pulak dia minum susu. Bila rasa sendiri, patutlaa...susu dia jadi lebih sedap
~Dia asyik nak makan. Selera terbukak agaknya.
~Selalunya musim panas macam ni, Ariff kurang nak minum air tapi badan dia berpeluh. So, badan akan jadi kurang air & akan sembelit. Tapi sekarang, dah tak sembelit. Minum air pun banyak, kadang2 sampai tukar pampers sehari 5-6 keping
Sekarang nak monitor berat dia pulak. So far berat dia around 10kg. Tapi x nampak kurus sebab isi badan dia pejal. Overall, perubahan yang positif. Alhamdulillah.
feel free to tag & share — with Zubaidah Bedah"



 

Oleh itu bagi ibu-ibu yang mempunyai anak-anak yang undeweight, picky eater atau sering demam dan selsema, bolehlah mencuba Shaklee Meal Shakes sebagai ikhtiar untuk kesihatan anak-anak.


Untuk info lanjut atau pesanan:
Pm di FB : Jue Azam

SID: 945753
Sms | Whatsapp : 019-621 120

COD: Bangi, Kajang, Putrajaya, Desa Saujana, UKM
 


















No comments:

Post a Comment